Офіційні правила програми «Майфон-Откатік

( моделей )

Зміст

 

  1. Визначення термінів
  2. Загальні положення
  3. Умови участі у Програмі
  4. Права та обов`язки Організатора
  5. Використання персональних даних Користувача Кешбек Програми
  6. Початок використання Кешбек Рахунку
  7. Порядок нарахування Кешбеку Користувачу
  8. Порядок використання (списання) Кешбеку
  9. Інші умови
  10. Відповідальність

 

Правила участі у Кешбек Програмі «Майфон-Откатік» (далі за текстом - «Правила») встановлюють офіційні умови участі у Кешбек Програмі мережі Майфон та сайту maifon.ua (далі за текстом – Програма) , визначають період, умови та порядок участі у Програмі. Правила розроблені на підставі Цивільного кодексу України, Закону України «Про інформацію», Закону України «Про захист персональних даних», Закону України «Про захист прав споживачів», інших нормативно-правових актів України, Статуту та внутрішніх положень торгової марки Майфон.

 

Будь ласка, для уникнення непорозумінь - уважно ознайомтесь з даними ПРАВИЛАМИ Програми.

 

 

  1. Визначення термінів

1.1. «Організатор Програми, Організатор» - торгівельна марка Майфон, яка представлена Інтернет-магазином maifon.ua та роздрібними магазинами мережі «Майфон», «Майфон store», «GoodOK», авторизованими компанією «МАЙФОН» магазинами мереж «F5» , «Vodafone», «Lifecell», «Київстар», що знаходиться на території України.

1.2. «Кешбек Програма «Майфон-Откатік»» - це комплекс взаємопов’язаних маркетингових, організаційних та інших процедур, спрямованих на формування та підтримання довгострокового стійкого інтересу та позитивного ставлення третіх осіб – Користувачів Програми (Покупців) до Організатора, як постачальника (надавача) товарів, послуг, в рамках якого Користувачі можуть накопичувати Кешбек та витрачати їх на придбання товарів, послуг в мережі Організатора, а також приймати участь у додаткових акціях та маркетингових заходах Організатора.

1.3. «Користувач» - дієздатна фізична особа, яка досягла 18-річного віку, суб'єкт персональних даних, який бере участь у Програмі відповідно до встановлених Правил, та участь якого підтверджена Організатором.

1.4. «Персональний номер користувача» - унікальний номер мобільного телефону вітчизняного GSM оператора, який Користувач програми вказав при реєстрації у програмі, та який служить для ідентифікації фізичної особи як Користувача Програми з метою здійснення нарахування/списання Кешбеку Користувача. Один номер мобільного телефону може  бути ідентифікатором лояльності виключно для одного Користувача. У випадку зміни/втрати номеру Користувач може змінити його, зателефонувавши на Гарячу лінію Організатора.

1.5. «Кешбек»(кешбек грн/Кешбек грн/кешбек ₴") - віртуальна одиниця, що нараховується Користувачу та накопичується на його КЕШБЕК Рахунку, та може бути використана під час розрахунку за товари для отримання знижки. Кешбек гривні не є грошовою одиницею та не можуть бути обміняні на грошові кошти.

1.6. «Кешбек рахунок» - сукупність даних в інформаційній системі Організатора про Транзакції нарахування та списання кешбеку з віртуального рахунку Користувача.

1.7. «Анкета» - реєстраційний документ, який надається Організатором Користувачу для заповнення через сайт maifon.ua або паперовий варіант у роздрібній мережі Організатора, при заповненні, якого фізична особа (дієздатна, повнолітня) виражає своє бажання стати Користувачем Програми та шляхом заповнення даного документу надає свою згоду на участь в Програмі згідно з дійсними Правилами, а також згоду на обробку (збирання, реєстрацію, накопичення, зберігання, адаптування, зміну, поповнення, використання, поширення, знеособлення, знищення) Організатором даних Користувача, в тому числі персональних.

1.8. «Точка продажу» – всі магазини мережі Майфон та партнерів, та сайт (тобто місце дистанційної торгівлі), що знаходиться за адресою www.maifon.ua, що також є точкою продажу у розумінні цих Правил, тобто приймає участь у Програмі.

1.9. «Канали комунікації Програми» – сайт www.maifon.ua, Гаряча лінія 0-800- 212-668 та інші засоби комунікації, що застосовуються для контакту між Користувачем та Організатором.

1.10. «Гаряча Лінія Програми, Гаряча лінія» - сервіс, що надається Організатором Користувачу Програми для вирішення питань, пов’язаних з участю в Програмі.

1.11. «Верифікація телефонного номеру» (далі – Верифікація) – процедура підтвердження Користувачем вказаного під час реєстрації власного номеру телефону будь-якого українського GSM-оператора з метою запобігання доступу сторонніх осіб до КЕШБЕК Рахунку Користувача.

1.12. «Персональний Кабінет Користувача» - окремо виділений розділ на сайті , в якому Користувач Програми має можливість ознайомитися з даними про транзакції нарахування та списання Кешбеку, змінити свої персональні дані Користувача Програми. Вхід на Персональну Сторінку Користувача здійснюється через пароль, який раніше вказав клієнт та підтвердження через SMS-авторизацію.

1.13. «Заохочення» – можливість використання Користувачем Кешбеку як знижки при купівлі товарів (крім обмежень на придбання товарів, встановлених Організатором, в тому числі встановлених за умовами окремих маркетингових акцій стосовно продажу товарів/послуг) у Точках продажу у відповідності з даними Правилами.

1.14. «Транзакція» - операція з оплати товарів, результатом якої стає зарахування чи списання Кешбеку.

 

  1. Загальні положення

2.1. Ці Правила є договором приєднання у розумінні ст. 634 Цивільного кодексу України.

2.2. Програма не є азартною грою, лотереєю, послугою у сфері грального бізнесу.

2.3. Програма діє у всіх магазинах мережі «Майфон» та партнерів , та на сайті www.maifon.ua по всій території України (окрім тимчасово окупованих територій АР Крим, Донецької та Луганської областей). Інформація про адреси магазинів, в яких діє Програма можна дізнатися зателефонувавши на Гарячу Лінію Організатора.

 

  1. Умови участі у Програмі

3.1. Про умови Програми можна дізнатися у роздрібних магазинах мережі Майфон (у експертів-консультантів), за телефоном Гарячої лінії Організатора, або за посиланням https://maifon.ua/otkatik/.

3.2. Програма розрахована виключно для особистого користування фізичних осіб. Кешбек, нарахований в рамках Програми, не можна передавати, продавати, закладати чи в будь-який інший спосіб відчужувати або обмінювати на грошові кошти.

3.3. Користувачі Кешбек Рахунку мають право отримувати та накопичувати Кешбек гривні (Кешбек). При здійсненні покупок у Точках Продажу, Користувачі Кешбек Рахунку мають право отримувати знижки, розмір яких встановлюється Організатором та розраховується на підставі накопичених та використаних Користувачем Кешбек гривень (Кешбек). За фактом розрахованої та наданої знижки, аналогічна сума Кешбек гривень (Кешбек) списується або нараховується на Кешбек Рахунку Користувача.

3.4. Датою активації Кешбек рахунку є дата реєстрації заповненої (коли заповнені обов’язкові поля), відповідно до умов цих Правил Анкети Користувача.

3.5. Користувач надає свою беззаперечну згоду на збір, обробку, зберігання та використання своїх персональних даних Організатором згідно ст.8 Закону України «Про захист персональних даних» положення чинного законодавства України та умов даної Програми.

Доступ до Персональних даних Користувача можуть мати лише уповноважені представники Організатора.

3.6. Кешбек рахунок є дійсним протягом терміну дії Програми, за умови дотримання Користувачем Програми цих Правил та інших вимог Організатора щодо участі в цій Програмі. Організатор залишає за собою право в односторонньому порядку заблокувати та / або анулювати Кешбек рахунок Користувача без обов'язкового попередження та попереднього пояснення причин в будь-який час. Проте, в разі настання такого випадку, на письмову вимогу Користувача Організатор може надати відповідні пояснення. Термін дії Програми є безстроковим.

3.7. Персональний Номер Користувача дійсний в якості ідентифікатора Користувача в системі протягом всього терміну користування Кешбек рахунком.

3.8. Для блокування Кешбек рахунку у випадку втрати номеру мобільного телефону або для розблокування, Користувачу необхідно звернутися до Організатора зателефонувавши на номер Гарячої Лінії Програми (0 -800 - 212 - 668).

3.9. Кешбек рахунок може бути розблокований чи відновлений тільки у випадку, коли дані про здійснені покупки та дані особи (ПІБ, дата народження, номер мобільного телефону і т.д.), яка подає заяву на розблокування чи відновлення Кешбек рахунку, збігаються з даними, що є у інформаційній системі Програми.

3.10. Організатор Програми не несе відповідальності за всі операції, що проводилися на Кешбек рахунку з моменту, коли Користувач втратив доступ до Персонального кабінету (але при цьому не зателефонував на Гарячу лінію з метою заблокування Кешбек рахунку) до моменту проведення заблокування такого рахунку.

3.11. Користувач зобов’язується не розкривати третім особам код SMS-підтвердження, а у разі розкриття Організатор не несе відповідальності за наслідки таких дій Користувача.

3.12. Списання Кешбеку у Торговій точці можливе тільки за наявності технічної можливості (наявність зв'язку з інформаційною системою Організатора).

 

  1. Права та обов’язки Організатора

4.1. Організатор має право зупинити дію Програми, відмінити чи змінити умови останньої у будь-який час. У випадку закриття (зупинення) Програми весь Кешбек, нарахований Користувачам, можуть бути використані протягом 30 (тридцяти) календарних днів після повідомлення Користувачу про закриття Програми. Таке повідомлення може бути здійснено шляхом надіслання Користувачу sms/viber з відповідним повідомленням та/або розміщення відповідної інформації на сайті www.maifon.ua.

Публічне розміщення інформації про будь-які зміни в правилах і умовах користування Кешбек рахунком на сайті www.maifon.ua вважається фактом інформування Користувачів про ці зміни.

4.2. Організатор має право заблокувати чи припинити дію Кешбек рахунку Користувача Програми за наступних, в тому числі, але не виключно, обставин:

4.2.1. використання чи спроба використання Кешбек рахунку у спосіб, який не відповідає умовам Програми;

4.2.2. будь-яка підозра у зловживаннях з боку Користувача щодо його участі у Програмі;

4.2.3. у випадку відмови Користувача Програми від участі в останній (через номер Гарячої лінії);

4.2.4. інші обставини, які Організатор буде вважати вагомими причинами для блокування чи припинення дії Кешбек рахунку.

4.2.5. Відсутність активних дій Користувача протягом 24 місяців.

4.3.Організатор має право списувати з рахунку Користувача програми Кешбек зарахований помилково, пов'язаний з купівлею, яка була скасована, у разі повернення товару, а також у разі виявлення шахрайства та / або недобросовісних дій з Кешбек рахунком. Організатор не несе відповідальності за будь-які втрати чи збитки Користувача, які можуть виникнути в результаті таких або подібних дій.

Організатор особливо наголошує що участь Користувача в програмі лояльності не породжує у Організатора жодних обов’язків, усі дії які здійснює Організатор здійснюються виключно на підставі власного волевиявлення Організатора. Нарахування Кешбеку є правом Організатора.

4.4. Персоналу Організатора дозволяється приймати участь у Програмі та мати особистий Кешбек рахунок. При цьому співробітникам Організатора Програми забороняється користуватися нею (нараховувати/списувати кешбек) у робочий час (включаючи час перерви в рамках робочого дня співробітника).

4.5. Торговому персоналу Організатора забороняється відправляти зі свого мобільного телефону повідомлення для реєстрації іншого Користувача Програми.

 

 

  1. Використання персональних даних Користувача Кешбек Програми.

5.1. Інформація, залишена Користувачем в Анкеті (ПІБ, дата народження, поштова адреса, e-mail, номер телефону тощо), є його персональними даними. Персональні дані Користувача є конфіденційною інформацією; збір і подальша обробка персональних даних здійснюється Організатором відповідно до Закону України «Про захист персональних даних», інших чинних нормативно-правових актів України.

5.2. Своєю реєстрацією у програмі Користувач підтверджує, що добровільно надає Організатору зазначені в Анкеті персональні дані для реєстрації у базі даних Організатора в якості Користувача Програми, а також з метою підтримки довгострокового співробітництва з Організатором та відповідно підтверджує, що йому повідомлено про власника персональних даних, склад та зміст зібраних персональних даних, його права, визначені цим Законом України «Про захист персональних даних», мету збору персональних даних та осіб, яким передаються його персональні дані. Користувач також дає згоду на використання його персональних даних для обробки замовлень на придбання товарів Організатора, отримання рекламних та спеціальних пропозицій, інформації про акції, розіграші, іншої інформації про діяльність Організатора (його пов'язаних осіб, комерційних партнерів). Для цілей, передбачених цим пунктом, Організатор має право направляти листи, повідомлення та матеріали на поштову адресу, e-mail Користувача, а також відправляти viber/sms-повідомлення (або за допомогою будь-яких інших месенджерів чи шляхом надсилання повідомлень через існуючі соціальні мережі), здійснювати дзвінки на вказаний в Анкеті телефонний номер, передавати персональні дані Користувача третім особам без отримання додаткової згоди на це Користувача.

5.3. Для цілей, передбачених п. 5.2 Правил, Користувач надає Організатору право здійснювати обробку його персональних даних, у тому числі: розміщувати персональні дані в базах даних Організатора, здійснювати довічне зберігання даних, їх накопичення, оновлення, зміну (у міру необхідності). Організатор бере на себе зобов'язання забезпечити захист даних від несанкціонованого доступу третіх осіб, але зберігає за собою право поширювати і  передавати персональні дані будь-якій третій стороні в тому числі, пов'язаним особам, комерційним партнерам, особам, уповноваженим Організатором на здійснення безпосередньої обробки даних для зазначених цілей, а також на обов'язковий запит компетентного державного органу.

5.4. У разі зміни своїх персональних даних Користувач повинен надати Організатору оновлену інформацію, звернувшись за телефоном гарячої лінії Організатора або шляхом внесення змін у розділ «Персональні дані» Персонального Кабінету Користувача на сайті www.maifon.ua. У разі невиконання Користувачем даного вимоги, Організатор не несе відповідальності за негативні наслідки, пов'язані з використанням застарілих даних.

5.5. Користувач, безпосередньо після реєстрації, або в будь-який інший момент, може встановити заборону (обмеження) на використання його персональних даних. Для цього Користувач повинен звернутися через Гарячу лінію з відповідним повідомленням. При цьому заборона (обмеження) на використання персональних даних Користувача автоматично тягне за собою припинення участі такого Користувача в Програмі та призводить до ануляції Кешбек рахунку такого Користувача. Залишки Кешбеку такого Користувача будуть анульовані.

5.6. Анкета не приймається та Кешбек рахунок не активується, якщо не заповнені обов’язкові поля, анкета заповнена неправильно чи не відповідає вимогам Правил, або Користувач не погодився (не прийняв) умови Угод, що регулюють використання Сайту Організатора Користувачем (для електронних Анкет).

5.7. Користувач надає Організатору право надсилати йому будь-яку інформацію комерційного і/чи інформаційного характеру про Програму та про інші споживчі пропозиції поштою, електронною поштою, телефоном та/або viber/sms-повідомлення, або за допомогою будь-яких інших месенджерів чи шляхом надсилання повідомлень через існуючі соціальні мережі.

5.8. Дані Користувача, зазначені в Анкеті, є конфіденційними. Доступ до даних мають відповідальні особи Організатора і сам Користувач, а також ці дані можуть бути надані на вимогу правоохоронних та / або інших органів відповідно до чинного законодавства.

Відповідальність за недостовірність даних у анкеті персональних даних несе Користувач Кешбек Рахунку.

 

 

  1. Початок використання Кешбек Рахунку

6.1. Щоб почати використання Кешбек Рахунку, потенційний Користувач повинен:

6.1.1 Бути повнолітньою (досягнути 18 -ти річчя) дієздатною фізичною особою та мати громадянство України

6.1.2 Бути зареєстрованим/авторизованим відвідувачем сайту Maifon.ua або заповнити паперовий варіант Анкети у роздрібній мережі Майфон та партнерів.

6.1.3 Достовірно та коректно заповнити Анкету Користувача

6.2 Акцептувати умови даних публічних Правил.

6.3. Верифікація мобільного номеру телефона доступна лише для форматів номерів українських GSM-операторів.

 

 

  1. Порядок нарахування Кешбеку Користувачу

7.1. Нарахування Кешбек гривень (Кешбек), відбувається в інформаційній системі Організатора на Кешбек Рахунок Користувача.

7.2. Кожен Користувач при здійсненні покупок в інтернет магазині www.maifon.ua або у роздрібній мережі Майфон та партнерів отримує на його Кешбек Рахунок суму Кешбек гривень (Кешбек), встановлену Організатором для конкретного товару у конкретний проміжок часу. Сума Кешбек гривень (Кешбек) до нарахування за конкретний товар встановлюється Організатором в абсолютному значенні та відображується на сайті або ціннику. Сума Кешбек гривень (Кешбек) зараховується на Кешбек Рахунок Користувача у абсолютному еквіваленті.

7.3 Кількість нарахованого/списаного Кешбеку Користувач має змогу перевірити у своєму Персональному кабінеті на сайті www.maifon.ua.

7.4. Нарахування Кешбек гривень (Кешбек), Користувачам відбувається при готівковому розрахунку за товар та при розрахунку банківськими картками.

7.5. У разі придбання товару з використанням кредитних коштів (оплати частинами) Кешбек гривні (кешбек) не нараховуються.

7.6. Нараховані за придбання товару Кешбек гривні (кешбек), є доступними одразу після їх зарахування в інформаційній системі Організатора.

7.7. При поверненні товару, на який було нараховано Кешбек, сума кешбеку залишається на Кешбек рахунок Користувача та не може бути видана йому у вигляді грошових коштів.

7.8. У разі повернення Користувачем придбаного раніше товару, Кешбек гривні (кешбек), використані при придбанні даного товару, повертаються на Кешбек Рахунок Користувача та не може бути видана йому у вигляді грошових коштів.

7.9. У разі обміну Користувачем придбаного раніше товару на інший товар/товари Кешбек гривні (кешбек), використані для отримання знижки на товар, що повертається, підлягають поверненню на Кешбек Рахунок Користувача, з якого вони були списані. Кешбек гривні (кешбек), що підлягають нарахуванню за новий товар/товари зараховуються на Кешбек Рахунок Користувача, згідно правил нарахування, що діють на момент здійснення обміну товару/товарів. Кешбек гривні (кешбек), що були нараховані під час придбання товару, що повертається, також повертаються на Кешбек Рахунку Користувача, на який вони були зараховані і не підлягають видачі в грошовому еквіваленті.

7.10. При здійсненні обміну товару/товарів, Кешбек гривні (кешбек), що приймають участь в обміні товару/товарів не можна використати для отримання знижки на новий товар в поточній операції.

7.11 Повернення і обмін товару, придбаного Користувачем, здійснюється в межах встановлених Законом України «Про захист прав споживачів».

7.12. У разі, якщо відсутні необхідні технічні та / або інші можливості для нарахування Кешбек гривень (Кешбек), Кешбек гривні (кешбек), будуть нараховані на Кешбек Рахунок Користувача після відновлення необхідних можливостей.

7.13. Кешбек гривні (кешбек), не нараховуються в разі дії обмежень, встановлених Організатором.

7.14. Організатор залишає за собою право змінювати умови нарахування/списання Кешбеку з дотриманням умов, визначених цими Правилами.

 

  1. Порядок використання (списання) Кешбеку

8.1. Використання (списання) Кешбеку з Рахунку Користувача здійснюється  у співвідношенні:

                                                          1 кешбек = 1 гривня

8.2. Кешбек гривні (кешбек) використовуються (списуються) лише з Кешбек рахунку, активованого відповідно до п. 3.5. Правил.

8.3. Кешбек рахунок активується (стає доступним для використання) одразу після здійснення першої покупки та з моменту реєстрації Користувача Програми у інформаційній системі Організатора.

8.4. Для проведення списання Кешбеку Користувач при здійсненні покупки в Точці продажу повинен сказати номер телефону, який був використаний при реєстрації в програмі лояльності. На вказаний номер автоматичного прийде код підтвердження (sms або дзвінок), який Користувач має повідомити співробітнику Організатора. Після цього на кількість списаного Кешбеку Користувач отримує знижку на обраний ним товар.

8.5. Інформація про порядок використання Кешбеку у випадку проведення акцій, надання спеціальних пропозицій тощо, які можуть змінювати/доповнювати порядок використання Кешбеку, розміщується в Точках продажу та на сайті www.maifon.ua, а також може надаватись Організатором через Канали комунікації. Якщо Користувач не використав весь Кешбек зі свого Кешбек рахунку при здійсненні покупки, решта Кешбеку залишається на Кешбек рахунку з можливістю їх використання (списання) при здійсненні подальших покупок, якщо інше не передбачено умовами певної акції.

У випадку, якщо через технічні збої під час оформлення замовлення на сайті Користувач не мав змоги використати наявні у нього та доступні для списання Кешбек гривні (кешбек), він має змогу використати всі доступні для списання Кешбек гривні (кешбек), під час підтвердження замовлення в телефонному режимі або відмовитись від використання Кешбек гривень (Кешбек), у даному замовленні.

8.6. Кешбек гривні (кешбек), можуть бути використані Користувачем Кешбек Рахунку за умови, якщо для цього є всі необхідні технічні та / або інші можливості: присутній інтернет-зв'язок, електроенергія, справно працює програмне забезпечення, тощо.

8.7. Кешбек гривні (кешбек), неможливо використовувати (списувати) при придбанні:

  • товарів, придбаних у кредит або у розстрочку
  • подарункових сертифікатів
  • товарів, при сплаті яких використаний промокод
  • в разі дії інших обмежень, встановлених Організатором

8.8. Організатор залишає за собою право змінювати перелік товарів / послуг, при придбанні яких Користувач не може використовувати Кешбек гривні (кешбек).

8.9. Організатор не несе відповідальності за сплату Користувачем податків і виконання інших зобов'язань, пов'язаних з використанням Кешбек Рахунку.

8.10. Кешбек гривні (кешбек), що не були використані Користувачем протягом 180 днів з дати їх активації на Кешбек Рахунку, вважаються анульованими і списуються з рахунку Користувача. Кешбек гривні (кешбек) списуються в хронологічному порядку в залежності від їхньої дати активації.

8.11. Кешбек гривні (кешбек) не можуть бути переведені в грошовий еквівалент і видані Користувачу готівковими та/або безготівковими коштами (або повернута в іншій формі).

 

  1. Інші умови

9.1. Ця Програма є необмеженою по терміну.

9.2. Правила регулюються Організатором та чинним законодавством України. При розрахунках з Користувачем Організатор має право тимчасово відмовити Користувачеві в нарахуванні або використанні Кешбеку у випадку відсутності, на момент звернення Користувача, технічної або іншої можливості для цього.

9.3. Організатор гарантує, що під час отримання, зберігання, оброблення і використання отриманої від Користувача персональної інформації він буде дотримуватися положень даних Правил та норм чинного законодавства України та чинного законодавства Європейського союзу (GDPR). У зв’язку з цим Користувач підтверджує, що він ознайомився та повністю (однозначно) погодився із умовами Програми, застереженнями щодо отримання, зберігання, оброблення і використання інформації, зазначеної у Анкеті.

9.4. Користувач Програми надає однозначну згоду на те, що всі дані в тому числі персональні, зазначені в Анкеті, і дані про здійснені Користувачем покупки можуть бути отримані, збережені, оброблені та використані Організатором й іншими уповноваженими Організатором організаціями та третіми особами без обмеження за строком і територією, у тому числі й за межами України, з метою реалізації Програми, створення нових програм лояльності, вивчення споживчого попиту, у маркетингових, інформаційних, рекламних або інших аналогічних цілях, наданні Користувачеві рекламних та інформаційних матеріалів без обмежень.

9.5. Організатор залишає за собою право відмовити будь-кому в участі у Програмі за своїм розсудом, без надання жодних пояснень з цього приводу та без будь-яких негативних наслідків для себе.

9.6. Організатор має право в односторонньому порядку вносити зміни в дані Правила. Користувач Програми ознайомлений та погоджується з такими умовами.

9.7. Повідомлення про призупинення або припинення дії Програми, а також про зміну Правил Програми вважається направленим Користувачеві, якщо воно було на Сайті Програми та/або у Точках продажу та/або направлене Користувачеві на зазначені у Анкеті адреси електронної пошти або номер мобільного телефону.

9.8. Участь Користувача в програмі лояльності здійснюється виключно за його власним волевиявленням. Користувач несе відповідальність за усі негативні ризики, які можуть настати безпосередньо для нього.

 

  1. Відповідальність

10.1. Відповідальність Організатора або Партнера не може перевищувати кількість Кешбек гривень (Кешбек), на рахунку Користувача і не включає будь-яку упущену вигоду, непрямі збитки, шкоду завдану третім особам.

10.2. Організатор або Партнер не несе відповідальності за роботу інтернет провайдерів, операторів зв'язку, банківських установ, сервісів оплати Visa/MasterCard, в результаті яких необхідна інформація, дані не надійшли або надійшли із запізненням, були загублені або пошкоджені.

10.3. Організатор/Партнер не вступає в будь-які суперечки стосовно правильності, своєчасності нарахування/списання Кешбек гривень (Кешбек), та не несе відповідальності за такі дії.

10.4. У випадку виникнення ситуації, що припускає неоднозначне тлумачення даних Правил, будь-яких спірних питань та / або питань, не врегульованих цими Правилами, остаточне рішення приймається Організатором/Партнером, рішення Організатора/Партнера є остаточним і оскарженню не підлягає.

 

Попереднє замовлення
Завантаження…
© Інтернет-магазин «Майфон™» 2009–2023